Reklamacja

Zgodnie z naszym regulaminem:

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

8.1.Firma WoodRob jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

8.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres rswoodrob@gmail.com

Firma WoodRob zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamowany towar należy wysłać na adres: WoodRob Robert Surdyka, ul. Kościuszki 9, 36-100 Kolbuszowa, tel. 731 437 705

8.3. Firma WoodRob wobec Klienta odpowiada tylko do wysokości złożonego przez niego zamówienia.

8.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieuznania reklamacji jeśli produkt był niewłaściwie użytkowany, przechowywany np.

  • uszkodzenia mechaniczne (obicia, nacięcia itp.)
  • niewłaściwa konserwacja (wykonana samodzielnie, a nie przez wykwalifikowany zakład – wymagane potwierdzenie wykonania usługi np. paragon, faktura)
  • zmiany wilgotności (towar aby nie ulegał nadmiernemu odkształceniu musi być użytkowany, przechowywany w wilgotności 55-65 %)
  • zmiany temperatury (temperatura powietrza w przypadku użytkowania, przechowywania powinna wynosić 20-22 C, aby towar nadmiernie nie pękał)

Drewno jako materiał higroskopijny reaguje na zmiany klimatu w pomieszczeniu co jest naturalną jego cechą (np. kurcząc się). Stara on się dopasować do warunków jakie panują w pomieszczeniu, przez co zmienia się jego wilgotność i objętość. Utrzymanie wilgotności i temperatury powietrza na stałym poziomie 55%-65% i 20-22 C jest niezbędne jeśli Klient chce uniknąć nadmiernego wysychania drewna – zminimalizowanie procesu powstawania szczelin czy odkształceń.

8.5. W związku z wykrytą wadą możesz żądać:

  • wymiany towaru
  • obniżenia ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej
  • usunięcia wady
Shopping Cart